Sprawnie działający system sprzedaży to „kręgosłup” każdej firmy parającej się handlem oraz usługami – co do tego nie ma najmniejszych wątpliwości. Dlatego tak dużo czasu poświęcamy zwykle wyborowi idealnego rozwiązania informatycznego do obsługi sprzedaży… co w polskich realiach często oznacza postawienie na znakomitą, sprawdzoną aplikację Subiekt GT od InsERT.
Choć program potrafi wiele, to w standardowej wersji ma też swoje ograniczenia: brak wsparcia dla wielu placówek, działanie tylko z Windows, brak zdalnego dostępu, ręczne aktualizacje, etc.
Na szczęście, jest na to sposób: z Subiekta można „wycisnąć” znacznie więcej, niż oferuje standardowa wersja tego programu – decydując się na korzystanie z jej chmurowej wersji. Czym ona jest i dlaczego warto poznać bliżej jej zalety? Wyjaśniamy!
Subiekt GT to – wedle opisu producenta, firmy InsERT – nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w większości, a zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży.
Wiemy, że Subiekt jest programem dobrym i wszechstronnym – nie znaczy to jednak, iż nie można go uczynić jeszcze lepszym. Zadania tego podjęliśmy się my, przygotowując chmurową wersję Subiekta GT, czyli aplikację, z której korzystać można bez instalowania jej na komputerze, z dowolnego miejsca, urządzenia, bez kłopotu, konieczności aktualizowania i wykonywania jakichkolwiek operacji administracyjnych.
Czym jest Subiekt z chmury? Najprościej rzecz ujmując, jest to ta sama aplikacja, którą do tej pory użytkownicy instalowali w systemie – ale zainstalowania na serwerze i dostępna z dowolnego miejsca. Takie rozwiązanie zapewnia firmom i osobom korzystającym z Subiekta GT masę dodatkowych korzyści – oto niektóre z nich:
Z chmurowym Subiektem nie jesteś już przywiązany do jednego stanowiska – jeśli tylko masz przy sobie urządzenie z dostępem do Internetu, możesz korzystać z aplikacji. Wystarczy zalogować się i już masz dostęp do wszystkich funkcji. Chcesz szybko zarejestrować transakcję, sprawdzić status operacji czy zajrzeć do historii? Żaden problem, wszystko dostępne jest od razu i bez żadnego problemu.
To rozwiązanie jest również niezmiernie przydatne z uwagi na możliwość korzystania z aplikacji w modelu rozproszonym – dostęp do chmury umożliwia na wygodne używanie Subiekta firmom o wielu oddziałach, punktach handlowych itp. Wyobraźmy sobie przedsiębiorstwo, składające się z kilku sklepów, magazynu i działu odpowiedzialnego za sprzedaż w Internecie. W klasycznym modelu każda z tych jednostek korzysta z oddzielnej kopii Subiekta. A czy nie wygodniej i oszczędniej jest działać na wspólnej bazie danych, generować jeden JPK i na bieżąco koordynować sprzedaż? Tak działa Subiekt Online.
Korzystasz w firmie z komputerów firmy Apple? Pecetów z Linuksem? Albo może postawiłeś na urządzenia mobilne z systemem Android? Cóż, w takim razie dostęp do klasycznego Subiekta masz mocno utrudniony (aplikacja dostępna jest tylko dla Windows)… chyba, że zdecydujesz się na skorzystanie z chmurowego Subiekta od Itmation. Nasza wersja działa niezależnie od tego, pod kontrolą jakiego systemu pracuje Twój sprzęt – jeśli masz dostęp do sieci, Subiekt GT jest do Twojej dyspozycji.
Klasyczny Subiekt GT to wszechstronne, użyteczne narzędzie… ale faktem jest, iż ma ono kilka braków, co jest szczególnie istotne choćby z punktu widzenia użytkowników prowadzących działalność w segmencie e-commerce. Brakuje mu choćby możliwości integrowania się i sprawnej wymiany danych z aplikacjami e-commerce. Chmurowa wersja Subiekta radzi sobie z tymi zadaniami doskonale – co czyni ją idealnym narzędziem dla firm i osób parających się handlem w sieci!
Wdrażanie, konfigurowanie, administrowanie, aktualizowanie – wszystkie te czynności są doskonale znane użytkownikom klasycznych, instalowanych w systemie aplikacji. I są ich zmorą, bo przecież oprogramowania chcemy przede wszystkim używać, a nie spędzać długie godziny nad sprawieniem, by działało sprawnie i niezawodnie. Co więcej – nie każde przedsiębiorstwo zatrudnia na stałe pracownika odpowiedzialnego za firmową infrastrukturę informatyczną, a to oznacza, że za wszelkie operacje administracyjne związane z wdrażaniem i aktualizowaniem oprogramowania trzeba płacić dodatkowo.
Subiekta w wersji online to jednak nie dotyczy – niczego nie trzeba tu instalować, wdrażać ani aktualizować. Wystarczy wykupić dostęp do usługi, zalogować się… i korzystać. I to zawsze z najnowszej wersji!
Na koniec warto podkreślić, że chmurowa wersja Subiekta GT dostępna jest w elastycznym modelu abonamentowym – aby zacząć korzystać z oprogramowania nie musicie wydawać na start znacznych kwot na licencję, wystarczy opłacać abonament za używaną licencję. Co więcej, dzięki temu modelowi płatności firma może płynnie dopasowywać liczbę potrzebnych stanowisk z Subiektem do bieżących potrzeb – płacisz więc tylko za tyle kopii aplikacji, ilu potrzebujesz w danej chwili!