MBR Księgowość to krakowskie biuro rachunkowe, które swoją działalność rozpoczęło w 2016 roku. Świadczy ono pełną obsługę księgowo-kadrową dla jednoosobowych działalności gospodarczych i małych spółek. Oprócz standardowych usług, swoim klientom oferuje również reprezentowanie przed urzędami, np. ZUSem czy Urzędem Skarbowym.
Swoje działanie MBR Księgowość opiera na indywidualnym podejściu do każdego zlecenia. Firma stawia na częsty kontakt ze zleceniodawcami, chce, aby byli oni świadomi zmian w zakresie rozliczania spółek, prowadzenia działalności czy prawa pracy. To z kolei wymaga pełnego zaangażowania, a tym samym - najlepszych narzędzi, które pozwolą zautomatyzować niektóre procesy i jednocześnie zoptymalizować czas pracy.
MBR Księgowość od samego początku korzysta z profesjonalnych produktów producenta systemów ERP: InsERT. Wybór ten podyktowany jest nie tylko popularnością rozwiązań tej firmy, ale także funkcjonalnościami, które spełniają wymogi ustaw podatkowych i rachunkowych. Korzystanie z zawsze aktualnego systemu ERP jest wręcz koniecznością w przypadku usług kadrowo-księgowych. Oferta InsERT dla biura rachunkowego spełnia najpilniejsze kryteria. Jak twierdzą właścicielki biura, jest to przyjazny w obsłudze program, jego aktualizacja nie sprawia problemów. Szczególne zadowolenie wzbudza Linia Pro ze wszystkimi swoimi nowinkami.
Decyzja o skorzystaniu z technologii chmurowej zapadła już na samym początku istnienia firmy. Biuro MBR Ksiegowość nie musiało zatem przechodzić migracji. Zakupioną licencję aplikacji ERP od razu powierzyło nam do zainstalowania w chmurze, co było podyktowane kwestiami bezpieczeństwa i logistyką - w biurze nie było przestrzeni na osobną serwerownię.
Przechowywanie danych w chmurze i tzw. zdalny dostęp do aplikacji jest znacznie bezpieczniejszym rozwiązaniem od posiadania własnego fizycznego serwera w biurze. Decydując się na własny sprzęt, Klient musiałby ponieść wydatki związane z zapewnieniem ochrony fizycznej, antywłamaniowej, przeciwpożarowej. Nie wspominając o tym, że serwer, jak słusznie zauważył nasz Klient, zajmuje miejsce. Potrzebuje odpowiednich warunków temperaturowych do wydajnej pracy, bieżącego serwisowania, a także dodatkowych elementów infrastruktury do tworzenia kopii zapasowych czy zapewnienia nieprzerwanej pracy serwera w razie awarii zasilania czy braku prądu.
Skorzystanie z oferty Itmation było odpowiedzią na wszystkie te potrzeby. W cenie abonamentu MBR Księgowość otrzymało stabilną i bezpieczną możliwość codziennej pracy z systemem ERP, niezależnie od lokalizacji.
Na przestrzeni ośmiu lat działalności, Klientowi zdarzało się rozwiązywać współpracę z różnymi dostawcami, jeżeli jakość ich usług nie była odpowiednia. Współpraca z Itmation zaś wygląda inaczej. Na wybór naszej oferty wpłynęła cena, jakość, szybki i łatwy kontakt. Z biegiem lat MBR Księgowość zdecydowało się także na poszerzenie usługi o opiekuna InsERT, który jest wsparciem w zakresie licencjonowania czy dobierania dodatkowych funkcjonalności aplikacji.
Jak Klient ocenia całokształt dotychczasowej współpracy z Itmation?
Usługa Itmation jest przede wszystkim wygodnym rozwiązaniem. Doceniamy jego bezpieczeństwo, dostęp do aplikacji ERP z każdego miejsca, co pozwala nam na pracę online oraz oszczędność miejsca w biurze. Mamy spokojną głowę o to, że ktoś czuwa nad bezpieczeństwem naszych danych. Nie trzeba przenosić serwerów przy przeprowadzkach, a te zdarzyły się u nas dotychczas pięć razy. Cenimy we współpracy z Itmation także szybki i łatwy kontakt, możliwość poszerzania wachlarzu usług. W razie problemów od razu otrzymujemy pomoc w rozwiązaniu. - Renata Cukierska, Współwłaścicielka MBR Księgowość.